Lediga tjänster

Vill du arbeta på en liten skola eller förskola där alla känner alla? Tycker du om att arbeta med utomhuspedagogik?

Fridhem förskola och skola är en gemytlig förskola och skola i lantlig miljö som erbjuder en småskalighet som vanligtvis är svår att finna. Här känner alla varandra, såväl personal som barn vilket skapar en naturlig trygghet. Detta i kombination med små barngrupper gör att verksamheten genomsyras av lugn och arbetsro.

Den egna skogen ligger alldeles invid knuten och fungerar vid gynnsam väderlek både som klassrum och som lekplats och vårt täta samarbete med närliggande lantbruk gör att vi under sommarhalvåret ofta har höns i vårt hönshus eller får i vår hage. Maten lagas från grunden i eget kök och vi strävar efter att använda lokalproducerade råvaror där det är möjligt.

Lediga tjänster

Vi presenterar våra lediga tjänster på Arbetsförmedlingens platsbank.  Om du skriver ”Fridhems” i sökfältet kommer du direkt till våra annonser.

Varmt välkommen med din ansökan!

Har du några frågor kring din ansökan eller vill du vara med på vår vikarielista kontakta gärna rektor Martin Hylén.